Saskaņā ar Google Analytics statistiku, vismaz 90% interneta lapu apmeklētāju aiziet, tā arī neveikuši nekādu darbību. Un tie ir 90% no tiem, kas lapā pavadījuši vismaz 3 sekundes, tātad bijuši ieinteresēti Tavas lapas saturā.
Iedomāsimies, ka Tev ir veikals. Tu ieguldi naudu reklāmā, uz ielas izdali flaijerus, noformē skatlogu un dari visu, lai tikai pircējs ienāktu Tavā veikalā. Viņš arī ienāk, apskatās apkārt …un tūlīt pat dodas prom.
Un tā rīkojas 9 no katriem 10 pircējiem! Nauda vējā. Деньги на ветер…
Kā ir ar Tava uzņēmuma lapas vai Tava MLM bloga apmeklētājiem? Cik no tiem vismaz atstāj e-pasta adresi attiecību uzsākšanai?
Manuprāt, jebkuras interneta lapas, bloga, YouTube kanāla vai feisbuka lapas galvenais uzdevums ir e-pastu datu bāzes papildināšana.
Šī skumjā 90% “atlēkšanas” statistika attiecas pat uz tām lapām, kuras aicina “Atstāj e-pastu jaunumu saņemšanai!“. Cik gan ir tādu, kas atstāj? Viens no katriem 300?
Bet pat šāda forma ir labāka nekā nekāda. Daudzi vispār neinteresējas par e-pastu datubāzēm. Citi savukārt ievāc adreses Excel failā un izsūta turp masveida vēstules manuāli caur savu Mozilla Thunderbird. Tas ir risks savu domēnu iekļaut spamotāju listē. Kopš maija par to varēs arī “norauties” lielus sodus.
Profesionāls e-pasta mārketings nekādā gadījumā nav spams. Tā ir gan lojalitātes veidošana, gan iespēja uzrunāt tos, kuri nav gatavi šodien pirkt vai pievienoties biznesam, bet varētu to darīt nākotnē.
Nepievēršot uzmanību e-pasta mārketingam kā pārdošanas kanālam, tiek zaudēta izdevība iegūt vēl klientus un partnerus un veidot ilgstošas attiecības.
Vai Tu jau izmanto e-pasta mārketingu savā biznesā?
Kā reiz vakar kopā ar Mailigen vadītāju mums bija neliela uzstāšanās par tēmu “Kā iegūt pirmos 1000 abonentus e-pasta sarakstam“.
Pasākuma laikā detalizēti izstāstīju, kā viens no Līderu skolas klientiem tika pie 2419 “karstiem” e-pasta abonentiem nieka 50 dienu laikā.
Ja arī Tevi interesētu uzzināt, kā mēs to paveicām, kādas stratēģijas darbojas un kādas ne ļoti, tad atraksti, lūdzu, man personisku vēstuli uz janis.java@lideruskola.lv!
P.S. Tak nē, es nestrādāju Mailigen. Es izmantoju šo platformu savam citam biznesam, kurš tādēļ attīstās strauji.
Un man tur ir labs “blats”, tāpēc šim servisam varu izgādāt Tev 25 eiro dāvanu, ko jau tūlīt vari saņemt šeit.
Autors: Jānis JAVA
https://www.janisjava.com